شنبه, 3 فروردین 1398

بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما

 

 

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای هرمزگان را به اطلاع میرساند:

1) تارنمای شرکت آب منطقه ای هرمزگان امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق "منوی تماس با ما < ارائه نظرات و پیشنهادات" فراهم نموده است. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و  24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق  "منوی تماس با ما < پیگیری پیام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.

2) حوزه پاسخگویی -  برای برقراری ارتباط مستقیم با  مدیرعامل به قسمت درخواست ملاقات حضوری با مدیرعامل ، و برای برقراری ارتباط  با سایر حوزه ها به منوی تماس با ما و فرم ارتباط با شرکت مراجعه فرمایید.

3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

4) تارنمای شرکت آب منطقه ای هرمزگان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

6) برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای فنی و غیر فنی با  دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 33334002-076 و یا پست الکترونیک  Info@hrrw.ir  تماس حاصل نمایید.

 

 



بازدید:978
تاریخ ثبت: 1396/01/15
آخرین به روزرسانی: 1396/01/15