پنجشنبه, 23 آبان 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
هفته وحدت
الف - ب- ایران
ملاقات با مدیرعامل
شعار آب
شعار آب
سدها
سدها
سدها
سدها
شعار سال98

بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما

 

 

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای هرمزگان را به اطلاع میرساند:

1) تارنمای شرکت آب منطقه ای هرمزگان امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق "منوی تماس با ما < ارائه نظرات و پیشنهادات" فراهم نموده است. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و  24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق  "منوی تماس با ما < پیگیری پیام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.

2) حوزه پاسخگویی -  برای برقراری ارتباط مستقیم با  مدیرعامل به قسمت درخواست ملاقات حضوری با مدیرعامل ، و برای برقراری ارتباط  با سایر حوزه ها به منوی تماس با ما و فرم ارتباط با شرکت مراجعه فرمایید.

3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

4) تارنمای شرکت آب منطقه ای هرمزگان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

6) برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای فنی و غیر فنی با  دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 45-33332240-076 و یا پست الکترونیک  Info@hrrw.ir  تماس حاصل نمایید.

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

 

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 

 



بازدید:1155
تاریخ ثبت: 1396/01/15
آخرین به روزرسانی: 1398/04/20